SeARCH for MoRe

Words and hearts should be handled with care for words when spoken and hearts when broken are the hardest things to repair!

NaKaMa

Happy 28th Birthday Dayah


Salam and good day REaDers...

Hari ni merupakan hari ulang tahun kelahiran salah seorang bestfriend aku masa di maktab dulu, Dayah....


Selamat Hari Jadi Dayah


Semoga panjang umur, murah rezeki dan happy selalu... :) 

Kad ucapan di bawah ni aku buat khas untuk Dayah sebab masa birthday Zam aritu aku buat untuk dia nanti Dayah kecik hati plak kalau aku tak buat untuk dia...hehe...kali ni aku buat sebesar2nya sampai nak upload kat fesbuk pun kena reduce sizenya...hihihi...isinya sama je dengan Zam sebab aku suka quotes tu...




 Have my "Love" that never Breaks ..........
Have my "Smile" that never Fades ..........
Have my "Touch" that never Hurts ..........
Have my "Friendship" that never Ends ..........




Thanks for being my friend all this while Dayah...thanks for putting up with my weird behaviour, mood swing and harsh words....I can't always express it but please do know I always and forever value this friendship... till next time, adios, bye bye bicycle... :)



I'll be better~sayonara


No comments: