SeARCH for MoRe

Words and hearts should be handled with care for words when spoken and hearts when broken are the hardest things to repair!

NaKaMa

Happy 28th Birthday Zam


Happy birthday to my dear bestfriend, Zam....

Sempena birthday beliau yang hanya setahun sekali ni, aku pun meluangkan sedikit masa, mencemar duli untuk memberi kad ucapan istimewa untuk beliau...tapi bila mencari2 quote yang best, terbanyak pulak quote yang best, tak dapat nak pilih satu je maka  aku pilih beberapa....aku compilekan ke aplikasi paint...cari gambar aku dan Zam yang akhirnya aku tersedar, tak de gambar latest kami, sebab da lama tak jumpa pun...maka aku guna jela gambar masa dia tunang masa tahun 2011 dulu...huhu...masa ni muka pun muda remaja je....

Maka, inilah hasilnya....


Aku pun segera share di facebook beliau...tapi beliau memaklumkan bahawa beliau tak boleh baca sebab kecik sangat....cis....penat aku buat, mesej tak sampai pulak....rugilah quotes bebanyak tu kan...

Maka, sekali lagi, aku mencemar duli membuat yang baru...kali ni aku besarkan sikit gambarnya...quotes masih sama cuma de tokok tambah sikit2 je..biasalah bila buat semula mesti ada improvisasi kan....

Ta...da....hasilnya....



Quotes yang aku guna aku jumpa di sini... wishesquotes
 
 Harap2 yang ni Zam boleh baca....kalau tak boleh gak, aku copy paste quotes tu di facebook dia jela...huhu...ok till next time, adios bye bye bicycle.... :)



 
I'll be better~sayonara



No comments: