SeARCH for MoRe

Words and hearts should be handled with care for words when spoken and hearts when broken are the hardest things to repair!

NaKaMa

Cara Mudah Melukis Gambar Haiwan


 Salam and good day REaDers...

Hari ni aku nak share beberapa gambar cara yang mudah melukis gambar haiwan...step2 yang diberi sangat mudah diikut...aku yang tangan tak berseni ni pun dah boleh melukis dan show off depan murid2...hehe...senang sangat...budak2 pun boleh buat...so, bleh la ajar murid2 gak masa waktu seni....

Gambar2 ni aku jumpa melalui perkongsian rakan2 di fesbuk....so susah sket nak kredit...still, aku sangat berterima kasih kerana teknik2 ni sangat membantu aku.... :)



Arnab




Burung hantu

















Kura-kura




Khinzir







 Unta





Kuda




Biri-biri




Hasil daripada muridku...





 Singa



Kelawar



Gajah




Hasil daripada muridku...


 Katak



Monyet




Anjing




Lembu




Tikus




Hasil daripada muridku...




Harimau




Ayam jantan



 Ayam betina



 Anak ayam



Panda




Bird








Baru sikit yang aku ajar pada murid2 ku...nanti nak ajar lagi supaya dorang mahir....ok till next time...adios, bye bye bicycle... :)



I'll be better~sayonara


 

No comments: