SeARCH for MoRe

Words and hearts should be handled with care for words when spoken and hearts when broken are the hardest things to repair!

NaKaMa

Rindu Belaian



 Salam and good day REaDers...

Hari ni aku nak share salah satu lagu feveret aku....


Rindu Belaian by Anuar Zain






LIRIK




Selama ini ingin ku ngerti sendiri
Entah apa saja yang kumahukan
Tiada petunjuk jalan
Biarpun apa terjadi semua ku tempuhi





Mahunya biarku merasa dari mula
Biarkan semua cerita berlalu
Secara tiba-tiba
Inginku rasakan lagi semua kisah berlalu
Tak mungkin



( korus )


Aku ingin merasakan belaian
Seperti yang kuidamkan
Di mana belaian
Yang kuimpikan berkunjung tiba
Seketika atau selamanya



( bridge )


Janji terukir antara dua hati
Hanya dibibir tanpa disedari
Rindu belaian
Di masa kesunyian
Mencengkam diri
Terdampar sepi
Bagaimanakah oh rasanya
Kau di hati hanya untuk sekali lagi



Sumber: lirik.my/




Al-KISAH


Aku sebenarnya langsung tak minat dengan Anuar Zain...tapi itu bukan penghalang untuk aku mendengar lagu2nya yang aku rasa best...termasuklah lagu ni...aku dengar lagu ni zaman skolah dulu...masa tu xde kemudahan internet...susah nak cari lagu...kena dengar kat radio atau beli kaset la...aku budak skolah masa tu, xde duit nak beli kaset...lagipun takkan aku nak beli kaset anuar zain hanya sebab satu lagu??? tak berbaloi...


Baru2 ni aku teringat pasal lagu ni dan cari...Alhamdulillah jumpa...lagu ni aku tujukan khas untuk nk yang sangat meminati anuar zain...rindunya kat ko ~kat ko je bukan belaian ek, jgn salah faham nurul~




I'll be better~sayonara



VIDEO

No comments: