SeARCH for MoRe

Words and hearts should be handled with care for words when spoken and hearts when broken are the hardest things to repair!

NaKaMa

Nota 1M1S



Salam and good day REaDers...

Tadi selak2 buku2 nota lama, terjumpa pulak this so-called nota back then 2011, masa kursus 1Murid 1Sukan (1M1S)...masa tu jumpa pulak2 kawan2 masa skola teknik dulu, yang posting satu daerah dengan aku...

FYI, aku ni memang malas sangat nak salin nota...tulisan pulak buruk.....kalau baca balik konfem tak faham....so lukis jela...untuk lebih faham...hihihihi


Bola Jaring


Main dalam gelanggang, ada 2 tiang dan jaring....tak boleh bergerak selangkah je tanpa letakkan kaki yang dah mendarat dulu...hadang penyerang tapi tak boleh sentuh atau halangan terlalu rapat...masukkan bola dalam jaring untuk dapatkan markah...



Bola Tampar


Main di gelanggang, ada jaringan penghadang...



Bola Baling


Satu pasukan 7 pemain dalam padang, seorang penjaga gol, ada pertahanan (wall) dan penyerang...



Bola Keranjang


Pemain kena kelecek bola guna satu tangan ye...bola tak boleh kena kaki...masukkan bola ke dalam jaring untuk dapatkan markah....



Badminton


Paling kurang 2 pemain, ada raket, bulu tangkis, gelanggang dan jaringan penghadang.



Yang kelakar, cheerleaders pun ada.....hihihi


Yang ni, maybe basic masa tournament kot...ada umpire (pengadil), cheerleaders (pasukan sorak) dan benchwarmers (pemain simpanan)....tah ape la aku pikir masa tu bleh pikir nak lukis bende2 ni kan...
 

Bila tengok balik bende bukan2 aku buat dulu memang rasa kelakar la...sampai sekarang pun aku masih perangai camtu sebenarnya...kalau pegi mesyuarat ke, taklimat ke, kursus ke, bukan salin nota pun...conteng2 je kat buku nota yang aku bawak tu yang kononnya nak salin nota...huhu..adios bye bye bicycle

I'll be better~sayonara

No comments: