SeARCH for MoRe

Words and hearts should be handled with care for words when spoken and hearts when broken are the hardest things to repair!

NaKaMa

Flaming 0






Seperti yang dijanjikan...here I am....cepat pantas dan tuntas I update blog ek...nampak sangat bosan....xde bende nk buat...hihihi

Actually baru je berkemas serba sedikit bilik kecil yg da lama x berkemas ni....habuk anywhere...so malas nak sambung...baik update blog....


Kalau sebelum ni aku citer pasal naik kapal...ni sambungan pakej tu...menginap di Flamingo Hotel di Penang....masa aku berinteraksi dgn travel agency tu org tu offer duk kat satu lagi hotel...pe tah namanya....tp aku tolak sbb tringin nk merasa duk sini...slalu kalau lalu nk ke Batu Feringgi, nampak hotel ni...so bila lagi nk merasa....so aku terpaksa bayar kos pe tah...rm100....adohai..terbang lagi duit....tp pasrah jela...nak merasa....

Servis teruk gile...aku smpai kira awal gak drpd masa check in....so kena tunggu kat lobi tu sementara dorg prepare bilik....tp punya la lama aku tunggu....aku tengok orang lain da mula dapat bilik...kitorang masaih tercangak kat situ....lebih sejam kot...so aku dengan panas hatinya pegi ke kaunter tu...akhirnya dapat bilik....huh





Sejuk balik hati ni bila tengok bilik tu besar dan selesa.....Alhamdulillah...berbaloi gak la bayar mahal sket....yg tak bestnya hillview...



Tapi still la nampak laut sket...ok la tu....adik aku takut giler nk ke balkoni...dia tu gayat sket...aku pn gayat gak...tp demi tujuan bergambar, gagahkan diri gak...hehehe




Kat kolam tu ramai giler...x dapat nak berenang....xde mood pun sbb kolam dekat giler dengan restoran....malu la nak berenang depan org...so jalan2 jela...









Balik dari jalan2...de masalah kunci plak...xbleh detect...adohai geram aku dengan servis kat sini...tiga kali kot aku tukar kad kunci tu...huh



Pakej ni skali dgn breakfast.....so pe lagi...esoknya kitorg melantak habis....

 



First round...ni untuk aku sorg ye...adik aku ambik lain...




Second round


Third round








Lepas breakfast, jalan2 jap...pastu kitorang pn berangkat pulang....

Not really my expected vacation but still happy......hope pasni berpeluang pegi vacation lain dengan gembiranya.....




No comments: