SeARCH for MoRe

Words and hearts should be handled with care for words when spoken and hearts when broken are the hardest things to repair!

NaKaMa

Wasting My Life



Salam and good day REaDers....

I'm feeling down right now....

Tadi terbaca satu blog

blogger tu post pasal tempat2 yang dia lawati sepanjang dia blaja di UK...siap letak gambar....

I'm jealous ok....

Itu adalah cita2 aku...blaja di UK dan travel.....

Nasib la di bukan blaja kat Oxford...kalau tak, lebih jealous la aku terhadapnya....

Hurmmmm

Aku faham tu semua rezeki masing2...

Aku yang pilih jalan ni....aku yang tak blaja sungguh2 dulu.....;(

Aku masih ada masa....

Tapi sekarang ni aku macam wasting my life je...do nothing....pegi keje balik keje...time cuti, tido je...bukak fesbuk...main game...tengok movie....semua tu tak de meningkatkan peluang aku tuk further study...malah meningkatkan akdar kemalasan aku je....huh

Aku pernah berazam pada diri sendiri to live my life to the fullest....

apa dah jadi?

tak lively pun hidup aku....sama je....same old same old...so-so

aku betul2 nak keluar dari kepompong ni...aku nak pegi ke tempat2 yang aku teringin nak pergi.....

takkan la aku sampai tua pun nak repeat life macam sekarang ni...bosan kot..

memang aku mengaku aku sekarang kiranya berada dalam comfort zone....

tapi kadang2 uncomfortable gak....huhu

tah la...

kalau setakat tulis kat sini je...tapi tak de inisiatif tak guna gak....hurmmmmm



My poor attempts to be at UK....hikhikhik


I'll be better~sayonara


No comments: