SeARCH for MoRe

Words and hearts should be handled with care for words when spoken and hearts when broken are the hardest things to repair!

NaKaMa

I am A Social Freak



Salam and good day REaDers...



Seperti tajuk di atas........

Aku ni tak reti nak bersosial.....

Tak suka nak bersosial...

Tak suka menghadiri majlis2 sosial.....

Aku tak reti nak memulakan perkenalan....

Aku tak reti nak memulakan perbualan....

Aku tak reti nak bermulut manis....

That's why aku tak ramai kawan...

That's why aku tak rapat dengan saudara mara aku....

That's why aku tak berapa kenal jiran2 aku.....

That's why aku tak de boyfriend....

That's wht aku belum kawen lagi...

That's why!


Salah ke?

Aku tak bersosial....

Tak de asyik keluar rumah je...balik lewat malam....

Tak de asyik hangout dengan kawan2...ke sana ke sini.....

Tak de asyik attend majlis2 sosial....

Tak de asyik berkepit dengan boyfriend.....

Aku kurang dosa kot...aku tercegah daripada maksiat......

So, salah ke?

Aku tak ramai kawan bukan bermaksud aku tak de kawan.....

I have few good friends and i really value them.......

I don't have lover.......

Yeah...kadang2 jeles gak tengok orang yang berpacaran dan berkahwin dan berkeluarga dan berbahagia.....

Tapi, dah aku tak de rezeki nak lalui semua tu.....

Aku juga melihat kawan2 aku yang berpacaran dan berkahwin tapi tak bahagia.......

Aku tumpang sedih dan aku bersyukur tak melalui semua tu......

At least aku happy dengan life aku sekarang.....

Banyak benda aku nak buat dalam dunia ni......aku akan mulakan langkah perlahan2...insyaALLAH akan tercapai semuanya......adios, bye bye bicycle



I'll be better~sayonara



No comments: